TOPlist

Reklama, spolupráce & redakční kodex

Internetový server SMARTmania.cz byl založen v červnu roku 2005 a za několik měsíců oslaví své 19. narozeniny. Za tu dobu se vypracoval mezi přední české weby věnující se technologickým novinkám, smartphonům, tabletům, automobilům, chytré domácnosti a dalším „smart“ zařízením, která nás obklopují v každodenním životě.

  • SMARTmanii každý měsíc navštíví více než 1 milion čtenářů
  • Každý den zobrazíme přibližně 65 tisíc stránek
  • Zajímavým produktům udělujeme nezávislá redakční ocenění
  • Máme vlastní pořad o technologiích na TV Óčko

Našim čtenářům přinášíme čerstvé informace, novinky, odborné recenze, videopohledy a další zajímavé postřehy z oblasti moderních technologií. Každý den nás navštíví okolo 30 až 40 tisíc čtenářů, kteří zobrazí přibližně 65 tisíc stránek.

Reklama & spolupráce

Máte zajímavý produkt, který chcete představit našim čtenářům? Ozvěte se nám na náš e-mail a my vám doporučíme, jak jej co nejlépe odprezentovat. Ať už formou klasického článku, recenze, či PR článku. Nabízíme také prostor pro pořádání soutěží i propagaci na našich účtech na Facebooku, Twitteru a Instagramu.

SMARTmania.cz - spolupráce

V případě zájmu o mediální propagaci (bannery, PR článek) nebo obchodní spolupráci nás kontaktujte na e-mailu [email protected]. Tento e-mail využijte i pro zasílání tiskových zpráv, pozvánek na tiskové konference a dalších námětů.

Reference

SMARTmania.cz a její tým – to je zkrátka profesionalita kombinovaná s lidským a přátelským přístupem. Nic není problém, nikdy není špatný čas, vše funguje tak, jak má. Ať už to jsou redakční výstupy, nebo komerční spolupráce, která má (opravdu) výsledky. A přitom si dokáží udržet odstup a mít jasný názor a postoj, za kterým si stojí. Tleskám!
David Sahula, PR Manager, Samsung Electronics Czech and Slovak

Široký záběr, fundované a podrobné recenze, rychle podané, ale přitom ověřené informace, to dnes rozhodně není v internetovém zpravodajství samozřejmost. Server SMARTmania.cz vše výše uvedené nabízí. I proto je s ním radost spolupracovat.
Jan Kužník, PR manager Xiaomi Česká republika

Se SMARTmania.cz spolupracujeme několik let. Na spolupráci oceňuji hlavně proaktivní přístup a kvalitní i aktuální obsah celého magazínu, díky kterému naše spolupráce skvěle funguje.
Jakub Szewieczek, Marketing, Mobil Pohotovost

S partou ze SMARTmania.cz spolupracujeme řadu let. Jednak pro nás již třetím rokem tvoří skvělý pořad SMARTmania, který moderuje úžasný Dominik Vršanský. Dále jsme společně uskutečnili několik živých TV přenosů a streamů na naše sociální sítě. Spolupráce s nimi je skvělá, je to parta profesionálů a hlavně srdcařů. Nejvíce si cením, že dodržují gentlemanské pravidlo, že co se řekne prostě platí.
Lucie Luťanská, Óčko TV

Rychlá a vstřícná komunikace, přesné měsíční vyhodnocení kampaní i užitečné tipy od profíků – to je spolupráce se SMARTmania.cz. Děkujeme a těšíme se na další!
Kateřina Tylová, Marketing Specialist Smarty.cz

SMARTmanii bych plně doporučil pro jejich vysoce kvalitní články, které svým čtenářům dodávají rychle, fakticky správně a s důrazem na detail. Zároveň oceňuji flexibilní a kreativní přístup k jejich partnerům.
Filip Matys, PR Manager Huawei CBG

Redakční kodex

Našim čtenářům chceme přinášet kvalitní a aktuální zpravodajství z technologického světa. Z tohoto důvodu se zavazujeme k následujícím hodnotám:

1. Objektivita: Redaktoři se zavazují dodržovat maximální úroveň objektivity. Při vytváření obsahu se držíme ověřených faktů.  V případě psaní článků na úrovni spekulací bude čtenář vždy informován, že se nejedná o plně podloženou informaci.

V rámci tvorby článků volíme co možná nejpůvodnější zdroje (pokud možno veřejné a v českém či anglickém jazyce, aby si je čtenář mohl ověřit), protože čím více lidí něco interpretuje, tím více dochází ke zkreslování. Roli hraje i jejich důvěryhodnost. Nejvyšší váhu v tomto smyslu přikládáme oficiálním informacím, mnohdy komunikovaným formou tiskových zpráv.

2. Soukromí: Redakce respektuje soukromí jednotlivců a organizací. Bez předchozího souhlasu nezveřejňujeme osobní údaje ani citlivé informace.

3. Odpovědnost: Redaktoři se chovají profesionálně a eticky. Jsou zodpovědní za kvalitu svých textů a jejich dopad na čtenáře. Nezpochybňují ani nepodkopávají důvěru čtenářů v redakci.

4. Ochrana duševního vlastnictví: Redakce respektuje duševní vlastnictví ostatních a nezveřejňuje žádný obsah, který by porušoval autorská práva nebo jiné práva duševního vlastnictví.

5. Správnost informací: Pokud je zjištěno, že článek obsahuje chyby nebo nepřesnosti, redakce je zavázána tyto chyby opravit a informovat čtenáře o provedených změnách.

6. Právo vyjádřit se: Každá osoba nebo organizace, která byla předmětem našeho zpravodajství, má právo na reakci či vyjádření se.

7. Ochota učit se: Redaktoři jsou otevřeni novým myšlenkám i technologiím a jsou zavázáni se neustále učit a rozvíjet ve svém oboru.

8. Dodržování právních předpisů: Redakce je zavázána dodržovat všechny platné právní předpisy a regulace týkající se práce na webu a vytváření obsahu.

Naši redaktoři berou platnost kodexu na vědomí a jsou povinni jej ve všech bodech dodržovat.

Kapitoly článku