MDA compact IV - nefunguje TomTom

Diskuze o komunikátoru HTC Touch Diamond (MDA Compact IV)
Odpovědět
TomB
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: úte črc 28, 2009 19:30
Zařízení: MDA compact IV

MDA compact IV - nefunguje TomTom

Příspěvek od TomB »

prosím o radu, zakoupil jsem od T-mobile MDA compact IV, nemyslím si že bych něco vymazal a nefunguje Tom Tom navigace kterou T-mobile má předinstalovanou pro CZ, HU, PL, SK. Uvádí, že žádné mapy nejsou k dispozici, i když jsem je posledních 6měsíců běžně používal. Kdo poradí budu rád. Nejsem odborník přes MDA. Děkuji předem.
Nolf
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 277
Registrován: stř čer 25, 2008 21:24
Zařízení: iP7
Bydliště: Domažlicko

MDA compact IV

Příspěvek od Nolf »

Mapy jsou nainstalované na 4GB paměti, takže pokud jsi si ji zazálohoval a nemazal či neformátoval, je to záhada. Spíš si to zkontroluj. Už se tu řešil problém se smazáním.
TomB
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: úte črc 28, 2009 19:30
Zařízení: MDA compact IV

MDA compact IV

Příspěvek od TomB »

Díky za odpověď. Ne nesmazal je tam název adresáře PL-CZ-HU-SK s hromadou souborů. Nainstaloval jsem do vnitřbí paměti i jednu mapu zdarma Ústí nad Labem a bez problémů funguje, ale mapa od T-mobile předinstalovaná není ani v seznamu.

Necituj poslední příspěvek. ziminix
kakos2006
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 59
Registrován: sob lis 03, 2007 20:19
Zařízení: HD2 WP7

MDA compact IV

Příspěvek od kakos2006 »

mám ho taky ale žádná mapa předinstalovaná není. když provedeš třeba Hard reset a uvedeš ho do origo stavu budeš mít nainstalovanou aplikaci ale bez map. ty si můžeš stáhnout nějaký zdarma ale jenom nějaký kousíčky mapy vlastně a pokud chceš mapu celou např western and central europe tak si ji musíš pěkně koupit
Nolf
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 277
Registrován: stř čer 25, 2008 21:24
Zařízení: iP7
Bydliště: Domažlicko

MDA compact IV

Příspěvek od Nolf »