Zdravim Vas.
Tak mi prisla informace o dostupnem updatu (7.10.8773.98) na mou Omnii 7, ale tesne pred dokoncenim procesu Zune vyhodil chybovy log s cislem 80004005. Ruzne po svete jsem nasel fora, kde maji podobny problem, ale zadne reseni jim nikdo neporadil. Proto se obracim i tady na ceskou komunitu, jestli se s tim nekdo treba nesetkal. Telefon nebyl nikdy odemknut, proste od koupe jede bez jakehokoliv zasahu. Misto v telefonu je pres 500 MB, PC taky nedostatkem netrpi. Zkousel jsem i downgrade a pote update, ale taky bez vysledku. Uz nevim, ceho se mam chytit, tak budu rad za kazdy tip ;) Diky.
Update Tango - chyba 80004005
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 1591
- Registrován: pon říj 31, 2011 15:35
- Zařízení: HTC Radar WP 7.8 - Dynamics 2.0, myPhone Next
Update Tango - chyba 80004005
Měl jsem také problémy s update (tehdy ještě pouze nového SW do HTC Radar) a po cca 20% vytváření zálohy v Zune update skončil chybovou hláškou. Nic nepomohlo (uvolnění místa v telefonu, ani v PC), všichni radili udělat Hard Reset. To jsem nechtěl kvůli ztrátě dat. Pak přišel updsate na Tango a HR jsem nakonec udělal. Jiné řešení stejně nebylo, technická podpora HTC mi volala na a říkala, že mi nic jiného nezbyde. Měli pravdu. Potom se mi nainstalovaly veškeré aktualizace bez problémů. Jen jsem přišel o všechny aplikace a data, pokud nebyla zálohována na SkyDrive.
Update Tango - chyba 80004005
No, Hard reset beru jako posledni, ale asi zatim jedinou moznost. Jeste pockam par dni, kdyby se treba nekdo objevil s receptem, ale moc nadeji tomu nedavam. Diky za tvou odpoved ;)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti