Jak je to se zárukou?
Jak je to se zárukou?
Kupoval jsem v Anglii 2 kousky HP 614C, jeden pro tu moji, ale nakonec prý je to na ni moc složitý a blbý ovládání, tak ho nechce a volá a textuje dál svou Nokií. Protože se ho tedy chystám prodat, chci se zeptat, jestli někdo někdy řešil v HP eventuální reklamaci nebo opravu na dovezený přístroj. Sice mi v GB tvrdili, že to má globální záruku a je to i v manuálu, ale jak se k tomu staví naše zastoupení? Nerad bych někomu něco prodal a tvrdil, že to má záruku a ona to pak nebyla pravda.
-
- smartstar
- Příspěvky: 915
- Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
- Zařízení: Lumia 925
- Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)
To:Diamant, Sir Andrew
Se zárukou to je trochu jinak. Je pravdou, že ze zákona konečný uživatel 24 měs., ale ve velkoobchodě záruka jen 12. Jenže jakmile konečný uživatel (nebo prodejce) provede registraci, záruka se automaticky prodlužuje na 24 měsíců. Není tedy pravdou, že pokud jako obchodník vezmeš ve skladu a prodáš dál, velkoobchod garantuje jen rok.
Příklad: v pondělí jsem bral ve skladu NB Lenovo(IBM), další den prodal zákazníkovi, ten vyplnil přiloženou registraci a odeslal na IBM (zdarma). Dnes již byl NB veden v databázi skladu s 24 měs. zárukou. De facto tedy pokud jako prostředník prodáš například ten NB a zákazníkovi následně umře, obrátí se sám (nebo tvým prostřednictvím) na servisní středisko a má ze zákona 24 měsíců.
Howgh...
Se zárukou to je trochu jinak. Je pravdou, že ze zákona konečný uživatel 24 měs., ale ve velkoobchodě záruka jen 12. Jenže jakmile konečný uživatel (nebo prodejce) provede registraci, záruka se automaticky prodlužuje na 24 měsíců. Není tedy pravdou, že pokud jako obchodník vezmeš ve skladu a prodáš dál, velkoobchod garantuje jen rok.
Příklad: v pondělí jsem bral ve skladu NB Lenovo(IBM), další den prodal zákazníkovi, ten vyplnil přiloženou registraci a odeslal na IBM (zdarma). Dnes již byl NB veden v databázi skladu s 24 měs. zárukou. De facto tedy pokud jako prostředník prodáš například ten NB a zákazníkovi následně umře, obrátí se sám (nebo tvým prostřednictvím) na servisní středisko a má ze zákona 24 měsíců.
Howgh...
-
- nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát kvě 02, 2008 19:35
- Zařízení: iPAQ 614c, iPAQ hx4700, Jornada 520, iPAQ 314
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Kopečku tak takto jsme dopadl s otázko na záruku.
Otázka:Hele Káťo, nevíš, jestli se u nás normálně uzná záruka na produkt koupenej v UK?
Odpověď: Normálně ne... Platí tam jednoletá mezinárodní záruka, není garantována oprava do 30dnu ani to, ze seženeme díly.
S dílama bych strach neměl, tento produkt se oficiálně prodává i u nás, takže v pohodě. Jakub
Otázka:Hele Káťo, nevíš, jestli se u nás normálně uzná záruka na produkt koupenej v UK?
Odpověď: Normálně ne... Platí tam jednoletá mezinárodní záruka, není garantována oprava do 30dnu ani to, ze seženeme díly.
S dílama bych strach neměl, tento produkt se oficiálně prodává i u nás, takže v pohodě. Jakub
-
- smartstar
- Příspěvky: 915
- Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
- Zařízení: Lumia 925
- Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)
-
- smartstar
- Příspěvky: 915
- Registrován: pon čer 27, 2005 9:11
- Zařízení: Lumia 925
- Bydliště: Praha (+ Uherský Brod)
Jak je to se zárukou?
Hmm.. mal by som otazku ohladne zaruky (v cr) vsimol som si ze mam pretrhnuty hologram co je tam pod baterkou(myslim ze ho nalepili krivo a ked som tam dal baterku tak sa pretrhol... kazdopadne som si to vsimol az teraz) . Pada mi týmto zaruka. Nebolo na nom napisane void ani nic take podobne, neviem ani ci pod nim je nejaka skrutka a v knizocke o zaruke bolo napisane ze zaruka pada iba ak bude znicene seriove cislo nic o hlograme ani o ziadnych plombach. Tak ako to teda je.. nerad by som sa dockal nemileho prekvapenia, keby po zadanej reklamacii chceli po mne peniaze alebo nechceli ibaq vratit.
Jak je to se zárukou?
mam takovy problemek. Chci reklamovat svuj ipaq. Bylo mi receno, ze se to dela vymenou kus za kus (ze muzu dostat nakej repasovanej cizi stroj). Rozhodne se mi nelibi, ze bych mohl dostat nakej poskrabanej stroj, ktery nekdo nosil pulroku s kapesnikem v kapse..
Muj ipaq byl celou dobu v pouzdru, displej foliovanej, proste je to po pulroce funglovka.
Jelikoz jsem to ale kupoval na ICO, tak mam pry smulu, ze se musim ridit zvlastnimi smluvnimi podminkami. Neporadite nekdo co s tim?
Muj ipaq byl celou dobu v pouzdru, displej foliovanej, proste je to po pulroce funglovka.
Jelikoz jsem to ale kupoval na ICO, tak mam pry smulu, ze se musim ridit zvlastnimi smluvnimi podminkami. Neporadite nekdo co s tim?
Jak je to se zárukou?
ja som chcel vymenit kus za kus ale povedali mi ze to robia iba na slovensku a v cechach to normalne opravuju, na ico neviem ako to je, ale kazdopadne by som ocakaval ze pri tom repase vymenia aspon kryt, folia tam urcite nebude.
Jak je to se zárukou?
já jsem měl problém s nabíjením a když jsem to nesl do servisu po druhé, poslali mi v krabičce fungl novej přístoj - má ještě přelepky SIMky a paměťovky...je to malá krabička a je v ní jen přístroj...
kryt, baterku a pero mi nechali z minulýho...
jen nevím jak je to se zárukou - s novým přístrojem bych měl mít i nový 2 roky...co myslíte?
kryt, baterku a pero mi nechali z minulýho...
jen nevím jak je to se zárukou - s novým přístrojem bych měl mít i nový 2 roky...co myslíte?
Jak je to se zárukou?
@matoman: Zvlastni, ja reklamoval v utery tady v CR a uz do telefonu mi operatot rikal, ze pristroj se neopravuje, ale vymenuje kus za kus.
@1979: Pokud se nepletu, tak ze zakona, pokud ti vyrobek vymeni, mas novych 24 mesicu zaruku.
@1979: Pokud se nepletu, tak ze zakona, pokud ti vyrobek vymeni, mas novych 24 mesicu zaruku.
Jak je to se zárukou?
no ja som tam prvy krat volal pred novym rokom, vtedy sa to muselo zaniest do servisu v prahe, ale povedali mi ze po novom roku sa to bude menit. Ked som zavolal po novom roku tak ze pride kurier ale ze mi ho len vezme a da reklamovat, a ked som hovoril ze mi slubili ho vymenit tak mi odpovedal ze je to omyl. Asi zalezi na operatorovi.
... hmm... ale mna by zaujimalo ci nevie dakto ako je to s tym hologramom..
... hmm... ale mna by zaujimalo ci nevie dakto ako je to s tym hologramom..
-
- smartguru
- Příspěvky: 541
- Registrován: pát bře 14, 2008 13:05
- Zařízení: Sony Ericsson Xperia mini, Nexus 7 (2013)
Jak je to se zárukou?
Pokud by si přístroj vyzvedával kurýr, tak pochybuji, že by kontroloval nějaký hologram. Asi spoléhají na to, že běžný uživatel si nebude přístroj rozebírat a pokoušet se ho opravit.
Jak je to se zárukou?
no pokial by to menili tak by to bolo v poriadku, ale ked to chcu opravovat tak by mohol byt problem. Len pre zaujimavost skusal som reklamovat tie hluche 2sekundy pri prichadzajucom hovore.
- DonJuanKarlos
- nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: pon úno 11, 2008 20:22
- Zařízení: HP 614c
- Kontaktovat uživatele:
Jak je to se zárukou?
Budu posílat 614 na reklamaci (nefunkčí mini USB konektor), mám tam dát z5 originální WM 6.0 a nebo můžu nechat 6.5?díky
EDIT: a ještě dotaz :D pro můj stroj sí zítra přijede UPS, ale cílová adresa je Holandsko, to ho tam budou opravovat nebo ho jen vyhodí?
EDIT: a ještě dotaz :D pro můj stroj sí zítra přijede UPS, ale cílová adresa je Holandsko, to ho tam budou opravovat nebo ho jen vyhodí?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů