Co mám dělat ?
Our servers are humbled by your incredible response.
We are working to resolve the issue.Please try again soon
Hláška Our servers are humbled by your incredible response
-
- šéfredaktor
- Příspěvky: 9220
- Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
- Zařízení: ---
- Bydliště: Praha
Error
Všechny servery jsou totálně přetížené, lze to sledovat zde http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go" onclick="window.open(this.href);return false;
Do té doby, než budou opět nahozené, nezbývá, než čekat
Do té doby, než budou opět nahozené, nezbývá, než čekat
- LivingLegend
- nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon kvě 11, 2009 7:25
- Zařízení: HTC Tytn II,Motorola Moto G (2013)
Error
Jak poznam na kterem serveru hraju?
Error
Trošku z jiného soudku pokud mohu... Hra mi přestává fungovat od doby co je oficiální verze a to tím stylem, že když přijdu k pokestopu tak se mi ani nenačte a po čase mi napíše "try again later" aniž bych něco dostal. Dřív jsem potkával pokémony i tady na vesnici kde jich tolik být nemá, ale teď už jsem dlouho žádného nenašel včetně tabulky "nearby", čímž chci říct že mi to ani nesignalizovalo, že je některý poblíž. Hru dokážu nastartovat jen přes wifi ale i když jsem potom na datech, avatar chodí přesně jak má. (pokud to nastartuji přes data, přijde error poukazující na přetížení serveru, i když tomu tak zrovna není) Jediný problém pak tedy je, že to je tak nějak všechno, co funguje... rád bych dostal nějakou radu, čím může být tento problém způsoben. Jestli to bude lokalitou, internetem anebo serverem, nebo jestli jsem něco podstatného pouze přehlídnul..
Error
Mě po aktualizaci nejde hra na mobilní data a ráno když je server asi dostupný stejný problém jako kolega predemnou nenačte sekne a pak mi napíše přijd zase později :D když zkusím předešlou apl nepřihlásím se vůbec ale nevím jestli je to servy nebo čím jestli má někdo lepší info jak to funguje budu rád jedu ted na týdení dovoleno ua chtěl jsem lovit pak zas už nebude toik času
-
- už mám dva příspěvky
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv srp 04, 2016 21:07
- Zařízení: Lenovo A2010
Problém s hrou Pokémon go
Ahoj,
mám problém s přihlášením většinou je to kolem 12 - 17h a také ujdu třeba 5 km a nenajdu ani jednoho pokemona. Mám lenovo A2010 a 3G. Pořad se mi hra i seka jediné co v pohode otevřu jsou pokeStopy jinak nic. A 3 dny po spuštění hry jsem neměla žádné problemy a teď je to čím dál horší .
Děkuji za radu.
Barbagelka
mám problém s přihlášením většinou je to kolem 12 - 17h a také ujdu třeba 5 km a nenajdu ani jednoho pokemona. Mám lenovo A2010 a 3G. Pořad se mi hra i seka jediné co v pohode otevřu jsou pokeStopy jinak nic. A 3 dny po spuštění hry jsem neměla žádné problemy a teď je to čím dál horší .
Děkuji za radu.
Barbagelka
Hláška Our servers are humbled by your incredible response
Poradte prosim,
Po poslednim updatu(0.33.0) mi to hlasi stejnou hlasku, pritom servery slapou. Pred tim slapala hra v pohode. Mam Lenovo P70 s andoid 4.4.
Kdyby mel nekdo nejakou radu co s tim, byl bych rad.
Diky za odpoved
Po poslednim updatu(0.33.0) mi to hlasi stejnou hlasku, pritom servery slapou. Pred tim slapala hra v pohode. Mam Lenovo P70 s andoid 4.4.
Kdyby mel nekdo nejakou radu co s tim, byl bych rad.
Diky za odpoved
Hláška Our servers are humbled by your incredible response
Mám stejný problém. taky Lenovo P-70 4.4 android. Asi bude problém v telefonu. Taky to začalo po aktualizaci na 0.33. :/
Hláška Our servers are humbled by your incredible response
Také mám mobil Lenovo p70 a dřív mi hra šlapala jak má ale po aktualizaci na verzi 0.33.0 mi vždy vyskočí hláška
"Our servers are humbled by your incredible response" a už mi to píše 2 dny... pořád nevím co s tím
"Our servers are humbled by your incredible response" a už mi to píše 2 dny... pořád nevím co s tím
Hláška Our servers are humbled by your incredible response
mam Allviev H7lte s 4G a nejd mi se lognout. jestli to není problém jen Androidu 4.4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti