o2 tv
- Miroslav87
- nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned dub 30, 2017 9:37
- Zařízení: Samsung Galaxy j5
o2 tv
Dobrý den seká se mi obraz v o2 tv zpětné zhlédnutí operátor mi řekl že chyba v modem tp link td- w9960 funguje dobře ale nevím mobil je v pořadku modem je v pořadku ale ten je aplikaci ale nevím jak jim to mám dokazat že nevymišlim odinstalovat a ninstalovat ale neomohl ani restart ani vřejný wifi funguje na mobilní data funguje nastavení router mám 2/1 vyvojař je o2 czech republic a.s. domací wifi funguje nejde v telefon samsung galaxy j5 2017 přehrat zpětné zhlédnutí prosím o pomoc Děkuji za odpověd Vojtíšek
- Miroslav87
- nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned dub 30, 2017 9:37
- Zařízení: Samsung Galaxy j5
Samsung galaxy j5
Dobrý den chtěl bych se zeptat jeslí samsung galaxy j5 podporuje aplikace o2 tv Děkuji za odpověd Vojtíšek
- koumes
- moderátor
- Příspěvky: 2027
- Registrován: pon čer 09, 2008 20:01
- Zařízení: Moto Z ; Moto Zoom
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samsung galaxy j5
A to je problem se podivat na marketu?
- Miroslav87
- nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned dub 30, 2017 9:37
- Zařízení: Samsung Galaxy j5
Reklamace o2 tv
Dobrý den
chtěl bych se zeptat,mobilní operátor mi řekl,že oprávněn reklamace o2 tv právě nefunguje aplikace ,tak jestli mám dát český telekomunikační úřad namitka proti vyřízení reklamace?
Děkuji za odpověď Vojtíšek
chtěl bych se zeptat,mobilní operátor mi řekl,že oprávněn reklamace o2 tv právě nefunguje aplikace ,tak jestli mám dát český telekomunikační úřad namitka proti vyřízení reklamace?
Děkuji za odpověď Vojtíšek
- Miroslav87
- nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned dub 30, 2017 9:37
- Zařízení: Samsung Galaxy j5
Re: o2 tv
Dobrý den chtěl bych se zeptat nefunguje O2 TV Děkuji za odpověď Vojtíšek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů