Ahojte BROZOVE,
musím se podělit také o zkušenost s podporou MS ( jak někdo zmiňoval o stránku dříve ) jedním slovem NESKUTEČNÉ,
volám do Arvata, že potřebuju zreklamovat Lumii, že vím že už to nedělaj ale kam to mam poslat, prej chvíli dělali Maďaři , pak Poláci ale teď do Turecka, že ať si zavolam do MS že s nima už nechtěl mít nic společnýho...pěkné, volám na infolinku MS(resp na webu zatrhávám odvětví mobilního zařízení s žádostí o zpětný hovor, neboť sem se nedovolal) opravdu během minuty příchozí hovor, dobrý den co si přejete, já bych potřeboval v rámci EU záruky reklamovat Lumii, mmtto je nějaký tablet ? Já:nikoliv to je mobilní telefon, On:ale my mobilní telefony neděláme, Já:prosím? On:no jako tohle je podpora jen pro počítače a stolní systém. Já:a můžete mě tedy na někoho switchnout nebo dát číslo On:ne to tady nikdo nedělá, to musíte jen psaný chat na zahraniční web Já:prosím? On:no jako vlastně vám můžu poslat odkaz, protože se tím prý zabývá nějaká firma B2X Já:díky pošlete aspoň něco...
zaslán link na b2x chat s Ahmedem: po 20min z sem z něj vydoloval adresu v Maďarsku kam mam telefon jen tak poslat a voni se na nej podivaji a když usoudi ze se mikrofony rozbily moji vinou tak navrhnou castku k oprave nebo likvidaci telefonu, a dopravu si musim uhradit sam, poděkoval jsem a ukončil chat...nevěřili byste jak moc sem z toho byl nasranej a potom i trochu smutnej
dát za něco skoro desítku a pak se dočkat takový customer care...už pomalu pokukuju jakou past s androidem byť to nenávidim si pořídim :/