Stránka 1 z 1

MS BAND 2 Kvalita a záruky

Napsal: stř kvě 18, 2016 0:30
od madamare
Zdravim vsetkych, zakladam tuto temu, lebo nikde nevidim ze by sa o tomto probleme niekde pisalo. Predpokladam, ze nie som jediny co podobny problem ma.
Ja vlastnim Band 2 od 11/2015. Priblizne po troch mesiacoch 02/2015 som band2 reklamoval. Prasknuty náramok po celej sirke v casti kde je baterka a v mieste kde konci pevna cast Bandu, co je priblizne 2cm v smere od displaya. Kedze som kupoval v UK cez MS Store reklamaciu som riesil online. Po zaregistrovani reklamacie a vytlaceni sprievodného listku prevzal Bandy kurier. Reklamacia bola vybavena bezplatne vymenou zariadenia. Cele to trvalo 5dni. V piatok nastal rovnaky scenar akurát prasklina vznikla na casti naramku z UV senzorom. Priebeh nahlasenia reklamacie a prevzatie prebehlo identicky, uvidim ako to dopadne. Obavam sa, ak to takto pojde dalej, ze este jedna reklamacia a budem mat problem. Na MS store mam oficialne zaruku len 12 mesiacov. Neviete ako to je ? Neplati v ramci EU jednotna 2 rocna zaruka? Ako je to po 3 reklamacii ? Ake su Vase skusenosti s reklamáciou a kvalitou Band 2 ?
Link s fora priamo na MS strankach:
http://answers.microsoft.com/en-us/band ... ad?page=1/" onclick="window.open(this.href);return false;

MS BAND 2 Kvalita a záruky

Napsal: úte kvě 24, 2016 7:42
od madamare
Tak opat dobry den. Doplnam stav riesenia reklamacie. Priebeh ako minule. reklamacia podana v piatok do Nemecka dorazili v utorok nasledujuci tyzden. Vo stvrtok uz isli spat. vcera dorazili mne do ruk. Keby to nebol UPS standard tak je reklamacia vybavena prakticky za 24hod +doprava. Vratili sa zase nove BAND 2, ako bonus, co som aj minule zabudol napisat pribaleny nabijaci kábel. Momentalne mam uz 4 kusky k jednym hodinkam :-). Predpokladam, ze pre MS musi byt tento problem z BAND 2 celkom pruser z obchodneho hladiska.