Dobrý den, prosím Vás o pomoc s nastavením synchronizace kalendáře mezi mým telefonem BlackBerry Z10 a kalendářem v PC (Mac OS X) respektive iCloudem. Při přidání nového účtu se mi v pořádku synchronizovali kontakty a email, bohužel u kalendáře mi to napsalo chybu:
Váš e-mailový účet a účet kontatků již byly přidány. Server caldav.icloud.com je momentálně nedostupný a Váš účet kalendáře nelze přidat. Zkuste to znovu později.
Víte čím by to mohlo být? V iPhonu mi synchronizace fungovala bezproblému.
Moc děkuji za pomoc.
Synchronizace kalendářu
-
- redaktor
- Příspěvky: 2515
- Registrován: ned dub 27, 2008 21:19
- Zařízení: iPhone 7+, PlayBook, HTC Universal(128MB), MPx200
- Bydliště: Plzeň
Synchronizace kalendářu
To je zvláštní, já si synchronizuju kontakty, kalendář i email přes Google, takže s tím nemám osobní zkušenosti, ale zkus si ten CALDav účet odstranit a přidat znovu, možá to byl jenom nějaký dočasný výpadek, na fóru CrackBerry jsem na podobné problémy taky zatím nenarazil.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti