PROBLEM - pruhy přes displej
PROBLEM - pruhy přes displej
Zdravim ,na mem Streakovi jsem objevil pruhy , vysvetlil bych to asi takhle : jsou na straně jak jsou tlacitka na hlasitost atd. a tahnou se od vrchu v poloze zhruba pod hodinama (co jsou v te listě nahoře) až uplně dolů ,těch pruhu je tam 6 a kazdy znich se tahne z jednoho pixelu takze ve vysledku jde videt pruh zhruba 3 mm ,a jde videt hlavne kdyz je v pozadi nejaka tmavsi barva ,nejak extra to nicemu nevadi ale urcite by to tam nemelo byt ,nemel nekdo z vas podobny problem ,pripadně jak by se to dalo odstranit dekuji?
-
- smartguru
- Příspěvky: 627
- Registrován: čtv říj 22, 2009 21:12
- Zařízení: Samsung Galaxy Note
- Bydliště: Praha
Re: PROBLEM - pruhy přes displej
Žádné pruhy by být neměly. Udělej HR a pokud bude problém přetrvávat tak je to HW chyba a reklamuj.
PROBLEM - pruhy přes displej
Jo ten HR zkusim ,ale mam strach aby to opravdu nebyla HW chyba .Kdyz Streaka vypnu tak pri zapnuti a uvodni obrazovce kde je to logo Dell tak ty,pruhy jdou taky nepatrne videt ,nejvic jdou videt na tmave sedym pozadi .
PROBLEM - pruhy přes displej
tak jsem udělal HR a bouzel pruhy zustavaji ,takze to bude asi HW chyba :( ...bouzel nemam zarucni list ,takze to mam asi smulu ze ? nebo je jeste nejake reseni jak se zbavit tech pruhu ? Pokud to nijak nepujde tak se neda nic delat ,nicemu to zase tak nevadi ,jde to videt velice malo a to jen pod urcitym pozadim.
PROBLEM - pruhy přes displej
ve skutecnosti jsou ty pruhy o polovinu mozna i vic pruhlednější ,jak řikam zas tak moc ničemu to nevadi ,ale byt by to tam určitě nemělo.
-
- smartguru
- Příspěvky: 627
- Registrován: čtv říj 22, 2009 21:12
- Zařízení: Samsung Galaxy Note
- Bydliště: Praha
Re: PROBLEM - pruhy přes displej
Nic neřeš a reklamuj. Evidentní HW chyba.
PROBLEM - pruhy přes displej
rad bych ho reklamoval ,ale nemam bouzel zarucni list ,ale bylo mi receno ze by mi pry měl stačit kod produktu co je napsany na krabici ,plati tam pry 6 ti mesicni zaruka ,ale asi to byl nejaky kec ?
Re: PROBLEM - pruhy přes displej
Opravdu luxusní servis DelluBobanovicz píše:Nic neřeš a reklamuj. Evidentní HW chyba.
Reklamace u Dellu (konkretně reklamace Dell Streak 5 mini) je jeden z nejpříjemnějších zážitků, co si můžete přát. Nestojí vás to ani korunu na vašich nákladech a ani na minutu nemusíte přerušit práci.
Napsal jsem na technickou podporu "[email protected]" ,popsal problém a napsal mu svůj Service Tag uvedený na přistroji nebo krabici, operátor ihned rozhodl o zaslání nového kusu. Nový Dell Streak 5 mini mi přivezl kurýr třetí den od odeslaní emailu zcela zdarma a ten současný si odvezl. Reklamace vyřešena.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti