Stránka 8 z 11

Britex - servis telefonů

Napsal: čtv pro 05, 2013 18:34
od josa
Simon a teraz sa spytaj kolko z tych co sa tu stazuju poslali priamo vyrobcovi staznost na Britex. :(
Pocitam, ze nik. Tak ako sa to maju dozvediet

Britex - servis telefonů

Napsal: čtv pro 05, 2013 20:40
od Simon
No a co bráni hromadnou stížnosť samsungu a ta zmení oficiálni servis Samsungu niekomu inému?
Lenže keď Xxx ľudí skôr píše na fóra, prípadne idú ako jednotlivci tak je jasné že sa nič nevyrieši. Prípadne ak je to Samsungu jedno tak by som do budúcna zvažoval či kupovať produkty výrobcu ktorý kašle na sťažnosti zákazníkov.

Re: Britex - servis telefonů

Napsal: čtv pro 05, 2013 20:49
od mberdych
Je holt treba reklamovat primo ve VSP Data a Britexu se vyhnout. Samsung delaji a reference maji mnohem lepsi.

Britex - servis telefonů

Napsal: pát pro 06, 2013 14:54
od dwbmb
josa píše:Simon a teraz sa spytaj kolko z tych co sa tu stazuju poslali priamo vyrobcovi staznost na Britex. :(
Pocitam, ze nik. Tak ako sa to maju dozvediet
Tvůj předpoklad je založený na základě čeho? Já vím minimálně o jedné veřejné petici a o jedné spontánní akci na twitteru, kdy X uživatelů začalo lavinovitě účet Samsungu bombardovat stížnostma na Britex.
Sám jsem do Samsungu volal, aby mi poradili, kde mi budou schopni provést záruční opravu provést a tvářili se překvapeně, že u Britexu to zcela zjevně nejde. Takže je možný, že Samsung jako takový to ani nemá potřebu řešit (a nebo politicky do telefonu neříkaj, že jsou si bohužel vědomi, že jejich hlavní servisní partner stojí za píču).

Britex - servis telefonů

Napsal: ned pro 08, 2013 11:10
od dwbmb
Mně postavili Český servis přímo pod kopcem, a oprava bez problému ty dvě Omnie tam ještě doklepu. Nicméně se budu na jaře stěhovat, takže jsem si pro jistotu vybral nový telefon, který není Samsung :)

Britex - servis telefonů

Napsal: ned pro 08, 2013 23:51
od 13willy
tak pánové teď se těším na vaše reakce :D Jak jsem psal už dříve dal jsem tel na reklamaci s 9 ti závadami dnes jsem si pro něj šel, z 9ti závad uznali hajzlové pouze jednu,ptal jsem se prodavačů a co ty ostatní mikrofon,nemožnost číst a nahrávat z SD karty kompletní zamrzání atd. prý nic nenašli tak jsem tel ještě na prodejně zapl a fíííííííííííííííííííííííííííííí telefon komplet zamrzl na štěstí před zraky prodavačů takže mám svědky a tel šel znovu na reklamaci. Pane Straka ještě nám tu chcete tvrdit jak je vaše firma perfektní , tohle nemá obdoby do p*****e,psal jsem už i přímo na Samsung tak uvidíme jak se k tomu postaví

Britex - servis telefonů

Napsal: pon pro 09, 2013 6:53
od dwbmb
Hehe, přesně tohle je už klasika, do puntíku. vítej v klubu :D Jen ze zvědavosti - jakovu závadu ti uznali a jakým způsobem ji odstranili?

Britex - servis telefonů

Napsal: pon pro 09, 2013 6:54
od htcjirka
Mel jsi to dat do VSP Data,na Britex kaslete.Ale na Samsung napiste at jim komplet seberou autorizaci.

Britex - servis telefonů

Napsal: pon pro 09, 2013 8:10
od 13willy
měl jsem tam závadu třeba takovou, že se mi tel nabíjel klidně i víc jak 8 h a nabitej vydržel stejně tak, to prý vyřešili výměnou baterky,prostě podle mě udělali jen tovární nastavení a víc se o to nezajímali

Britex - servis telefonů

Napsal: pon pro 09, 2013 19:37
od 13willy
tak mi to nedalo a řešil jsem to jak s T-mobilem tak přímo se samsungem, v T-mobilu mi poradili, že tel nemám přebírat,a pán ze samsungu byl dosti překvapen když jsem mu vše vyprávěl, uznal, že postup který Britex zvolil je hodně nestandartní a určitě né spravný,poslal mi i e-mail kam mám s veškerou dokumentací svůj problém zaslat pokud někdo bude chtít můžu mu ho napsat. Teď hold musím počkat jak dopadne druhá reklamace. Jen mě mrzí, že už tu nepíše pan Straka z Britexu zajímalo by mě jeho stanovisko. Proto rada pro ostatní nedejte se, pak to nemá v tý naší republice takhle vypadat, když chce každý s každým jen vy****t :)

Britex - servis telefonů

Napsal: úte pro 10, 2013 19:41
od crossfield
dwbmb píše:Jestli nemáš telefon zpět, nestihl prodejce reklamaci vyřídit do zákonné lhůty, máš tedy nárok na vrácení peněz.
reklamace byla vyřízena jako zamítnutá ze strany CZC i Britexu. takže mi odmítli vrátit peníze.

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 10:08
od dwbmb
Pokud nemáš telefon zpět, není reklamace vyřízená. To na mě zkoušeli v Mironetu. Byli z počátku trošku vyplašení, když jsem chtěl vrátit peníze za zamítnutou reklamaci, ale pán prodavač si jednou zavolal na centrálu a ti mi logicky dali za pravdu a vrátili peníze. Zamítnutá se nerovná vyřízená, dokud nemáš servisní protokol a svůj přístroj zpět.

EDIT: Pardon, teď jsem si vzpomněl, že to bylo jinak. V Mironetu mi tehdy řekli, že se omlouvají, že reklamace už byla vyřízena ale nestihli to doručit. Jelikož reklamované zboží mezitím podražilo, rozhodl jsem se počkat o několik dní déle. Následující týden, kdy jsem si přišel zboží vyzvednout, mi bylo sděleno, že reklamace byla zamítnuta. A tady byl ten sporný bod - a sice u výsledku a způsobu vyřízení jsme byl vyrozuměn až po skončení 30 denní lhůty, takže měli smolíka. Pikolík za stolkem sice byl vytřeštěnej ale ověř si a udělal jak mu poradili, takže jednání rychlé a korektní, což byl vzhledem k tomu, že jsem si oprávněností svého spontánního požadavku nebyl v ten moment jistý ani já, takový nečekaný zázrak.

Platí ve tvém případě stále to, že ani po měsíci nemáš telefon zpět?

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 14:48
od crossfield
platí. nemám ho zpět po jednom, dvou ani třech měsících.

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 15:12
od dwbmb
Člověče netuším, jestli se to takhle dá chápat, že reklamace byla vyřízená nebo nikoli. Zkus cinknout na SOS, tam jsou na tyhle věci docela palice.

Re: Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 15:31
od Simon
To je blbosť aby mi bola neuznana reklamacia na niečo čo mi nebolo vrátené. A fakt by som už po prvom mesiaci nabehol že kde mám reklamovanu vec a ich stanovisko. Do 30 ti majú dať stanovisko a nie že si nechajú reklamovanu vec. Toto čo je už.

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 15:55
od dwbmb
Nejsme právník ani jsem negooglil zrovna hodinu, ale z toho mála, co jsem se dočetl v zákoně, má prodejce lhůtu 30 dní vyřízení reklamace, která začíná (zjednodušeně) doručením prodejci a končí vyrozuměním o výsledku a způsobu vyřízení reklamace.

taky se mi nezdá, že by reklamace byla vyřízená, když tady fešák telefon nemá, ale nenašel jsem pro svoji domněnku žádnou oporu. Říkám - cinknout na SOS.

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 16:11
od crossfield
kam že mám zavolat? :O

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 18:20
od josa
Takze mobil sa mi vratil zo servisu s infom:
Popis opravy: Proveden kompletni test a analyza pristroje-SW v souladu s parametry vyrobce a operatora. - Provedena oprava zarizeni bez nutnosti vymeny ND.

Kod opravy: L0_L
Popis: LG-Level 0
--------------------------

Papier od predajcu:
Rozhodnuti o reklamaci: Oprávněná

_______________________

Prikladam aktualne nahrate video pocas downloadu.

http://www.youtube.com/watch?v=fkm4pi5Y6Rw" onclick="window.open(this.href);return false;


Takze opravene? No neviem, neviem. :( Kazdopadne pisem staznost. Uz ma to prestava bavit. Skusal som 2 rozne SIM, 2 roznych opov. Nech mi nikto nehovori, ze toto je normalny stav!

Co znamena: L0_L????

Britex - servis telefonů

Napsal: stř pro 11, 2013 18:57
od dwbmb
SOS - Sdružení Ochrany Spotřebitelů. Buď telefon 10Kč/min nebo mailem free (ale počkáš si dny až týden).

Britex - servis telefonů

Napsal: stř led 15, 2014 18:09
od josa
Dnes som sa konecne dockal odpovede z LG:
Dobrý den,

podle informací, které mám k dispozici, Váš telefon do našeho autorizovaného servisu nedorazil. Z toho důvodu se naši kolegové této věci nemohli dále věnovat.

S přátelským pozdravem
Britex ututlava?