Stránka 1 z 1

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: pát kvě 20, 2011 6:48
od komunista
Mám v plánu dát svůj Samsung na reklamaci! A než ho tam dám tak jsem se chtěl zeptat jestli má někdo nějaké zkušenosti s reklamací tohoto modelu koupeného u O2! Mám uprotřed displeje malou skrvnku, jakoby bylo něco mezi vrstavam displeje (mám to od začátku, ale nijak zvlášť mi to nikdy nevadilo není to skoro vidět při rozsvícebném displeji) pak na pouzdru paměťových karet je nejspíš něco s pružinkou! Paměťová karta tam nedrží a když ji nezajistím papírkem je schopná vylítnout i několik metrů ode mě! Pak nevim jestli je to softwerově nebo hardwerově, ale tlačítka občas reagují a občas ne! Myslíte si, že mám šanci na reklamaci? Nejlépe na vrácení peněz? Děkuji za odpověď

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: pát kvě 20, 2011 8:47
od pavliicek
na reklamaci asi jo, penize ti vratej pri 3. uznany reklamaci na stejnou vadu nebo 4. uznany reklamaci na ruzny vady.

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: pát kvě 20, 2011 22:17
od komunista
No osobně bych byl nejraději kdyby mi peníze vrátily hned při první reklamaci s tim, že je to neopravitelná vada!
Ty tlačítka, ale hlavně ta krata mě docela štve! A navíc i rychlost telefonu co se týče sms je hrůza! Ikdyž uvedu telefon do původního stavu (hard resetem) tak po chvíli zase aplikace sms chodí směšně pomalu! Ovšem toto uvést při reklamaci asi nemůžu! A hlavně by mi přehráli soft a to nic neřeší! Už jsem to skoušel!

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: sob čer 25, 2011 9:57
od FloydPink
Zajímalo by mě jak si dopadl s reklamací. Mám úplně stejné problémy jak ty. Flek a tlačítka.

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: úte črc 19, 2011 14:38
od komunista
Zatim nijak! Nemůžu si zatim dovolit být bez mobilu! Tudíš ho dám na reklamaci nejdřív první týden v srpnu! Ale to, už určitě! Tlačítko ukončení aplikací (hovoru) začíná blbnout víc a víc! Už jem pomalu rád když občas zareaguje!

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: úte črc 19, 2011 18:00
od FloydPink
No já zase jsem ho už poslal a to tlačítko jde zmáčnout hodně blbě. Tak jak to opraví, dám vědět.

EDIT: Mobil dorazil z reklamace (Alfamobil 1800) samozřejmě "pro jistotu" olejovou skvrnu na displeji nenašli. Co mi opravili tak to byly tlačítka, takže se dá mobil používat. A pro jistotu mi neposlali zpátky záruční list (který jsem posílal poté zvlášť poštou), protože mi tvrdili, že nelze opravit telefon s kopií záručního listu. A nakonec to šlo.

Tak jsem z toho takový rozmrzelý. :evil:

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: ned srp 14, 2011 16:43
od komunista
Já ho dával na reklamaci tohle úterý! Závady - displej, talčítko, paměťová karta (vylítávala) a v pondělí hlavní závada nešel nabíjet a nehlásil se ani přez usb k počítači! Takže něco s usb, tak jsem zvědav z čim přijdou!

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: úte srp 19, 2014 15:29
od Mapory
Bohužel mám špatné zkušenosti s reklamací u O 2. Mám Samsung, třikrát reklamace zamrzání displeje a odpověď servisu byla nestahujte nic do mobilu. Takže teď přemýšlím co s tím.

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: úte srp 19, 2014 16:05
od M.BoBo
Jestli myslíš zasekavani displeje jako zamrzavani aplikaci (sekání) telefonu, tak ma servis pravdu. Pokud se jedna o nějaký lowend android a je jedno jestli Samsung nebo jiná znacka, tak je to v teto kategorii naprosto normální.

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: úte srp 19, 2014 16:21
od GreenArrow
Ovšem vyjádřit se k tomu, že nemá nic stahovovat...já bych to někam dal, protože to je jak kdyby u mikrovlnky napsal servis, neohřívejte jídlo

Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: úte srp 19, 2014 16:25
od htcjirka
Jestli to O2 posila do Britexu tak se ani nedivim tomuto vyjadreni, "nic nestahovat" :tlem:
Pan Straka by nam to zase opet pekne ve svém topicu vysvetlil nebo spise nevysvětlil.

Re: Reklamace O2 (zkušenosti)

Napsal: stř srp 20, 2014 5:58
od Jumbo78
Samsungy už servisuje i VSP data. Pošli to tam. Pan Zítek je aktivní na jiném fóru tak to zkus...