Reklamace O2 (zkušenosti)
-
- nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
- Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
- Bydliště: Litomyšl
Reklamace O2 (zkušenosti)
Mám v plánu dát svůj Samsung na reklamaci! A než ho tam dám tak jsem se chtěl zeptat jestli má někdo nějaké zkušenosti s reklamací tohoto modelu koupeného u O2! Mám uprotřed displeje malou skrvnku, jakoby bylo něco mezi vrstavam displeje (mám to od začátku, ale nijak zvlášť mi to nikdy nevadilo není to skoro vidět při rozsvícebném displeji) pak na pouzdru paměťových karet je nejspíš něco s pružinkou! Paměťová karta tam nedrží a když ji nezajistím papírkem je schopná vylítnout i několik metrů ode mě! Pak nevim jestli je to softwerově nebo hardwerově, ale tlačítka občas reagují a občas ne! Myslíte si, že mám šanci na reklamaci? Nejlépe na vrácení peněz? Děkuji za odpověď
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: ned kvě 11, 2008 22:49
- Zařízení: Nokia Lumia 820, Samsung Galaxy S3 i9300
- Bydliště: Česká republika
Reklamace O2 (zkušenosti)
na reklamaci asi jo, penize ti vratej pri 3. uznany reklamaci na stejnou vadu nebo 4. uznany reklamaci na ruzny vady.
-
- nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
- Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
- Bydliště: Litomyšl
Reklamace O2 (zkušenosti)
No osobně bych byl nejraději kdyby mi peníze vrátily hned při první reklamaci s tim, že je to neopravitelná vada!
Ty tlačítka, ale hlavně ta krata mě docela štve! A navíc i rychlost telefonu co se týče sms je hrůza! Ikdyž uvedu telefon do původního stavu (hard resetem) tak po chvíli zase aplikace sms chodí směšně pomalu! Ovšem toto uvést při reklamaci asi nemůžu! A hlavně by mi přehráli soft a to nic neřeší! Už jsem to skoušel!
Ty tlačítka, ale hlavně ta krata mě docela štve! A navíc i rychlost telefonu co se týče sms je hrůza! Ikdyž uvedu telefon do původního stavu (hard resetem) tak po chvíli zase aplikace sms chodí směšně pomalu! Ovšem toto uvést při reklamaci asi nemůžu! A hlavně by mi přehráli soft a to nic neřeší! Už jsem to skoušel!
Reklamace O2 (zkušenosti)
Zajímalo by mě jak si dopadl s reklamací. Mám úplně stejné problémy jak ty. Flek a tlačítka.
-
- nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
- Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
- Bydliště: Litomyšl
Reklamace O2 (zkušenosti)
Zatim nijak! Nemůžu si zatim dovolit být bez mobilu! Tudíš ho dám na reklamaci nejdřív první týden v srpnu! Ale to, už určitě! Tlačítko ukončení aplikací (hovoru) začíná blbnout víc a víc! Už jem pomalu rád když občas zareaguje!
Reklamace O2 (zkušenosti)
No já zase jsem ho už poslal a to tlačítko jde zmáčnout hodně blbě. Tak jak to opraví, dám vědět.
EDIT: Mobil dorazil z reklamace (Alfamobil 1800) samozřejmě "pro jistotu" olejovou skvrnu na displeji nenašli. Co mi opravili tak to byly tlačítka, takže se dá mobil používat. A pro jistotu mi neposlali zpátky záruční list (který jsem posílal poté zvlášť poštou), protože mi tvrdili, že nelze opravit telefon s kopií záručního listu. A nakonec to šlo.
Tak jsem z toho takový rozmrzelý.
EDIT: Mobil dorazil z reklamace (Alfamobil 1800) samozřejmě "pro jistotu" olejovou skvrnu na displeji nenašli. Co mi opravili tak to byly tlačítka, takže se dá mobil používat. A pro jistotu mi neposlali zpátky záruční list (který jsem posílal poté zvlášť poštou), protože mi tvrdili, že nelze opravit telefon s kopií záručního listu. A nakonec to šlo.
Tak jsem z toho takový rozmrzelý.
-
- nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
- Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
- Bydliště: Litomyšl
Reklamace O2 (zkušenosti)
Já ho dával na reklamaci tohle úterý! Závady - displej, talčítko, paměťová karta (vylítávala) a v pondělí hlavní závada nešel nabíjet a nehlásil se ani přez usb k počítači! Takže něco s usb, tak jsem zvědav z čim přijdou!
Reklamace O2 (zkušenosti)
Bohužel mám špatné zkušenosti s reklamací u O 2. Mám Samsung, třikrát reklamace zamrzání displeje a odpověď servisu byla nestahujte nic do mobilu. Takže teď přemýšlím co s tím.
-
- smartguru
- Příspěvky: 504
- Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
- Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Reklamace O2 (zkušenosti)
Jestli myslíš zasekavani displeje jako zamrzavani aplikaci (sekání) telefonu, tak ma servis pravdu. Pokud se jedna o nějaký lowend android a je jedno jestli Samsung nebo jiná znacka, tak je to v teto kategorii naprosto normální.
- GreenArrow
- Ban
- Příspěvky: 1156
- Registrován: čtv dub 15, 2010 14:41
- Zařízení: iPhone 6
Reklamace O2 (zkušenosti)
Ovšem vyjádřit se k tomu, že nemá nic stahovovat...já bych to někam dal, protože to je jak kdyby u mikrovlnky napsal servis, neohřívejte jídlo
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Reklamace O2 (zkušenosti)
Jestli to O2 posila do Britexu tak se ani nedivim tomuto vyjadreni, "nic nestahovat"
Pan Straka by nam to zase opet pekne ve svém topicu vysvetlil nebo spise nevysvětlil.
Pan Straka by nam to zase opet pekne ve svém topicu vysvetlil nebo spise nevysvětlil.
-
- moderátor
- Příspěvky: 704
- Registrován: ned led 16, 2011 10:49
- Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
- Bydliště: Jindřichov ve Slezsku
Re: Reklamace O2 (zkušenosti)
Samsungy už servisuje i VSP data. Pošli to tam. Pan Zítek je aktivní na jiném fóru tak to zkus...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů