Dobrý den!
V červnu 2011 jsem pořídil v Mobilpohotovosti použité hátécéčko a dostal jsem na něj rok záruku. Nyní mám na něm prasklý displej. Nepočítám, že by mi to uznali jako reklamaci :D :D , ale když snad dali roční záruku, mělo by být po tu dobu možné sehnat náhradní díly, ne?
Byl jsem totiž v MP a tam mi řekli, že poslední součástky na tohle HTC měli v červenci 2010, a že mám zkusit teda ještě oficiální servis HTC v Jeremenkova 88, Praha 4, ale že si myslí, že tohle už je odepsané a díly nejsou a nikdy nebudou a můžu ho pohodit do koše.
Jenže jsem našel v bazarech nových displejů nebo displejů funkčních z jinak poškozených hátécéček dost. Kdybych koupil displej a přinesl jim ho tam, vyměnili by ho v servisu? Nebo tam nesmí nacpat součástky, které si přinesu sám? A zvládl bych to vyměnit i doma, kdybych si takový displej pořídil? A existuje nějaká souvislost, že když mi poskytnou záruku, měly by být po tu dobu dostupné náhradní díly? Bez ohledu na to, jestli na ně pak tu záruku uplatním, nebo je budu hradit.
Děkuji!
Oprava displeje TyTN II
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 1038
- Registrován: pon čer 20, 2005 20:47
- Zařízení: Lenovo P780
- Bydliště: Pardubice
Oprava displeje TyTN II
Servis se musí provádět dva roky po oficiálním ukončení prodeje zařízení. Cenově by se ti to nevyplatilo.Vůbec to neřeš, nové LCD koupíš za 650 Kč a vyměníš v pohodě sám. Na youtube.com nalezneš mraky návodů.
Oprava displeje TyTN II
Mobil pohotovost je největší a nejdražší zlodějskej shit. LCD na HTC TYTN II mám v nabidce za 450,- s výměnou za 600,-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů