Britex - servis telefonů

Volná diskuze na libovolná témata...
Odpovědět
josa
nováček
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: pon lis 04, 2013 22:10
Zařízení: LG Nexus 4

Britex - servis telefonů

Příspěvek od josa »

Simon a teraz sa spytaj kolko z tych co sa tu stazuju poslali priamo vyrobcovi staznost na Britex. :(
Pocitam, ze nik. Tak ako sa to maju dozvediet
Simon
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 462
Registrován: pon led 21, 2013 10:21
Zařízení: Nokia Lumia 900 Cyan + Nexus 7 II

Britex - servis telefonů

Příspěvek od Simon »

No a co bráni hromadnou stížnosť samsungu a ta zmení oficiálni servis Samsungu niekomu inému?
Lenže keď Xxx ľudí skôr píše na fóra, prípadne idú ako jednotlivci tak je jasné že sa nič nevyrieši. Prípadne ak je to Samsungu jedno tak by som do budúcna zvažoval či kupovať produkty výrobcu ktorý kašle na sťažnosti zákazníkov.
mberdych
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1172
Registrován: ned kvě 22, 2011 21:54
Zařízení: iPhone 7/Blackberry Priv

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od mberdych »

Je holt treba reklamovat primo ve VSP Data a Britexu se vyhnout. Samsung delaji a reference maji mnohem lepsi.
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

josa píše:Simon a teraz sa spytaj kolko z tych co sa tu stazuju poslali priamo vyrobcovi staznost na Britex. :(
Pocitam, ze nik. Tak ako sa to maju dozvediet
Tvůj předpoklad je založený na základě čeho? Já vím minimálně o jedné veřejné petici a o jedné spontánní akci na twitteru, kdy X uživatelů začalo lavinovitě účet Samsungu bombardovat stížnostma na Britex.
Sám jsem do Samsungu volal, aby mi poradili, kde mi budou schopni provést záruční opravu provést a tvářili se překvapeně, že u Britexu to zcela zjevně nejde. Takže je možný, že Samsung jako takový to ani nemá potřebu řešit (a nebo politicky do telefonu neříkaj, že jsou si bohužel vědomi, že jejich hlavní servisní partner stojí za píču).
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

Mně postavili Český servis přímo pod kopcem, a oprava bez problému ty dvě Omnie tam ještě doklepu. Nicméně se budu na jaře stěhovat, takže jsem si pro jistotu vybral nový telefon, který není Samsung :)
13willy
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: čtv pro 05, 2013 16:39
Zařízení: samsung galaxy s3

Britex - servis telefonů

Příspěvek od 13willy »

tak pánové teď se těším na vaše reakce :D Jak jsem psal už dříve dal jsem tel na reklamaci s 9 ti závadami dnes jsem si pro něj šel, z 9ti závad uznali hajzlové pouze jednu,ptal jsem se prodavačů a co ty ostatní mikrofon,nemožnost číst a nahrávat z SD karty kompletní zamrzání atd. prý nic nenašli tak jsem tel ještě na prodejně zapl a fíííííííííííííííííííííííííííííí telefon komplet zamrzl na štěstí před zraky prodavačů takže mám svědky a tel šel znovu na reklamaci. Pane Straka ještě nám tu chcete tvrdit jak je vaše firma perfektní , tohle nemá obdoby do p*****e,psal jsem už i přímo na Samsung tak uvidíme jak se k tomu postaví
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

Hehe, přesně tohle je už klasika, do puntíku. vítej v klubu :D Jen ze zvědavosti - jakovu závadu ti uznali a jakým způsobem ji odstranili?
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Britex - servis telefonů

Příspěvek od htcjirka »

Mel jsi to dat do VSP Data,na Britex kaslete.Ale na Samsung napiste at jim komplet seberou autorizaci.
13willy
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: čtv pro 05, 2013 16:39
Zařízení: samsung galaxy s3

Britex - servis telefonů

Příspěvek od 13willy »

měl jsem tam závadu třeba takovou, že se mi tel nabíjel klidně i víc jak 8 h a nabitej vydržel stejně tak, to prý vyřešili výměnou baterky,prostě podle mě udělali jen tovární nastavení a víc se o to nezajímali
13willy
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: čtv pro 05, 2013 16:39
Zařízení: samsung galaxy s3

Britex - servis telefonů

Příspěvek od 13willy »

tak mi to nedalo a řešil jsem to jak s T-mobilem tak přímo se samsungem, v T-mobilu mi poradili, že tel nemám přebírat,a pán ze samsungu byl dosti překvapen když jsem mu vše vyprávěl, uznal, že postup který Britex zvolil je hodně nestandartní a určitě né spravný,poslal mi i e-mail kam mám s veškerou dokumentací svůj problém zaslat pokud někdo bude chtít můžu mu ho napsat. Teď hold musím počkat jak dopadne druhá reklamace. Jen mě mrzí, že už tu nepíše pan Straka z Britexu zajímalo by mě jeho stanovisko. Proto rada pro ostatní nedejte se, pak to nemá v tý naší republice takhle vypadat, když chce každý s každým jen vy****t :)
crossfield
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pon pro 02, 2013 20:43
Zařízení: SGS2

Britex - servis telefonů

Příspěvek od crossfield »

dwbmb píše:Jestli nemáš telefon zpět, nestihl prodejce reklamaci vyřídit do zákonné lhůty, máš tedy nárok na vrácení peněz.
reklamace byla vyřízena jako zamítnutá ze strany CZC i Britexu. takže mi odmítli vrátit peníze.
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

Pokud nemáš telefon zpět, není reklamace vyřízená. To na mě zkoušeli v Mironetu. Byli z počátku trošku vyplašení, když jsem chtěl vrátit peníze za zamítnutou reklamaci, ale pán prodavač si jednou zavolal na centrálu a ti mi logicky dali za pravdu a vrátili peníze. Zamítnutá se nerovná vyřízená, dokud nemáš servisní protokol a svůj přístroj zpět.

EDIT: Pardon, teď jsem si vzpomněl, že to bylo jinak. V Mironetu mi tehdy řekli, že se omlouvají, že reklamace už byla vyřízena ale nestihli to doručit. Jelikož reklamované zboží mezitím podražilo, rozhodl jsem se počkat o několik dní déle. Následující týden, kdy jsem si přišel zboží vyzvednout, mi bylo sděleno, že reklamace byla zamítnuta. A tady byl ten sporný bod - a sice u výsledku a způsobu vyřízení jsme byl vyrozuměn až po skončení 30 denní lhůty, takže měli smolíka. Pikolík za stolkem sice byl vytřeštěnej ale ověř si a udělal jak mu poradili, takže jednání rychlé a korektní, což byl vzhledem k tomu, že jsem si oprávněností svého spontánního požadavku nebyl v ten moment jistý ani já, takový nečekaný zázrak.

Platí ve tvém případě stále to, že ani po měsíci nemáš telefon zpět?
crossfield
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pon pro 02, 2013 20:43
Zařízení: SGS2

Britex - servis telefonů

Příspěvek od crossfield »

platí. nemám ho zpět po jednom, dvou ani třech měsících.
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

Člověče netuším, jestli se to takhle dá chápat, že reklamace byla vyřízená nebo nikoli. Zkus cinknout na SOS, tam jsou na tyhle věci docela palice.
Simon
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 462
Registrován: pon led 21, 2013 10:21
Zařízení: Nokia Lumia 900 Cyan + Nexus 7 II

Re: Britex - servis telefonů

Příspěvek od Simon »

To je blbosť aby mi bola neuznana reklamacia na niečo čo mi nebolo vrátené. A fakt by som už po prvom mesiaci nabehol že kde mám reklamovanu vec a ich stanovisko. Do 30 ti majú dať stanovisko a nie že si nechajú reklamovanu vec. Toto čo je už.
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

Nejsme právník ani jsem negooglil zrovna hodinu, ale z toho mála, co jsem se dočetl v zákoně, má prodejce lhůtu 30 dní vyřízení reklamace, která začíná (zjednodušeně) doručením prodejci a končí vyrozuměním o výsledku a způsobu vyřízení reklamace.

taky se mi nezdá, že by reklamace byla vyřízená, když tady fešák telefon nemá, ale nenašel jsem pro svoji domněnku žádnou oporu. Říkám - cinknout na SOS.
crossfield
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pon pro 02, 2013 20:43
Zařízení: SGS2

Britex - servis telefonů

Příspěvek od crossfield »

kam že mám zavolat? :O
josa
nováček
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: pon lis 04, 2013 22:10
Zařízení: LG Nexus 4

Britex - servis telefonů

Příspěvek od josa »

Takze mobil sa mi vratil zo servisu s infom:
Popis opravy: Proveden kompletni test a analyza pristroje-SW v souladu s parametry vyrobce a operatora. - Provedena oprava zarizeni bez nutnosti vymeny ND.

Kod opravy: L0_L
Popis: LG-Level 0
--------------------------

Papier od predajcu:
Rozhodnuti o reklamaci: Oprávněná

_______________________

Prikladam aktualne nahrate video pocas downloadu.

http://www.youtube.com/watch?v=fkm4pi5Y6Rw" onclick="window.open(this.href);return false;


Takze opravene? No neviem, neviem. :( Kazdopadne pisem staznost. Uz ma to prestava bavit. Skusal som 2 rozne SIM, 2 roznych opov. Nech mi nikto nehovori, ze toto je normalny stav!

Co znamena: L0_L????
dwbmb
smartstar
smartstar
Příspěvky: 943
Registrován: pon lis 29, 2010 1:32
Zařízení: Lumia 820, 930

Britex - servis telefonů

Příspěvek od dwbmb »

SOS - Sdružení Ochrany Spotřebitelů. Buď telefon 10Kč/min nebo mailem free (ale počkáš si dny až týden).
josa
nováček
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: pon lis 04, 2013 22:10
Zařízení: LG Nexus 4

Britex - servis telefonů

Příspěvek od josa »

Dnes som sa konecne dockal odpovede z LG:
Dobrý den,

podle informací, které mám k dispozici, Váš telefon do našeho autorizovaného servisu nedorazil. Z toho důvodu se naši kolegové této věci nemohli dále věnovat.

S přátelským pozdravem
Britex ututlava?
Odpovědět

Zpět na „Off Topic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů