Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Diskuze o komunikátoru Samsung Omnia II (i8000)
Odpovědět
Peet
nováček
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát lis 27, 2009 17:06
Zařízení: Samsung Omnia II, HTC Sensation
Bydliště: Hranice n. M.

Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od Peet »

*Vím že už to zde na foru je, ale potřebuju to upřesnit*
Dobrý den. Omnii II mam uz 3/4 roku zakoupenou u Vodafone czech. V poslednim měsísi jsem zaznamenal stale častějsi zamrzani systemu a chyby. Zamrza mi minimalně jedenkrat denně. Po zamrznuti restartuju a zapnu. Jenže třeba nejde napsat sms zprávy, nebo zapnout wifi, nebo obrázek v ikoně je roztáhlý po celé ploše na bílem podkladu a nejhuře když telefon nereaguje vubec na dotyk a takovych veci je vic. Čekal jsem, že když je to WINDOWS, tak že tam automaticky chyby budou ale ne v takovem rozsahu :cry: . Proto se chci obrátit na vas, na znalce :) aby ste mi poradili.
REKLAMACE:
Byl jsem se ptat v Samsung centru v olimpii, kde mi řekli že tento problem nejspis nelze opravit (jedine přeinstalaci systemu WM 6.5 ale to pochybuju že maji cd na přeinstalaci) a ze to mam u prodejce normalne reklamovat jako vadu vyrobku. Mam vse neporusene, telefon je jako novy bez škrabance vsechny navody atd mam. Proto se vas ptam :

- Lze tyto chyby nějak opravit?
- Jestli někdo už neco reklamoval u Vodafonu a jake s tim ma zkusenosti
- Pokud vadu uznaji jestli mi vrati penize nebo daji jiny telefon ve stejne hodnote
- A co se stane pokud vadu neuznaji, jak to cele řešit
- A vse o kolo reklamace telefonu
- Jestli pri reklamaci muzou rict ze to je chyba zpusobena mnou kdyz jsem tam LEGALNE z market place instaloval google maps, ICQ a marketplace

Děkuji všem kteři pomužou...
*S reklamaci nemam žadne zkušenosti, vše co jsme zatim koupil zatim šlape bez chyby. ťuk ťuk ťuk :)
premikkoci
smartguru
smartguru
Příspěvky: 746
Registrován: stř dub 21, 2010 22:24
Zařízení: iPhone 4S, iPad 2

Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od premikkoci »

prej CD na přeinstalaci WM :D.... to mě fakt pobavilo... Udělej Hardreset.... Telefon sis zaprasil sám..
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12222
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od htcjirka »

Kazdy OS se jednou "zaseka" a potrebuje bud HR - Hard Reset(neplest se soft resetem) a v horsim pripade reinstalaci,stejne jako Windows v pocitaci tak i Windows Mobile.
Telefon jsi zasekal instalacemi a odistalacemi,instalaci nevhodne napsaných aplikaci apod.
Jak jiz bylo napsano udelej HR.Hlavne si zalohuj jen Kontakty,zpravy a kalendar,nikoliv system apod.Jinak tam ten samy bordel vratis znovu a budes tam kde jsi byl.
Petrasek
nováček
nováček
Příspěvky: 28
Registrován: úte čer 08, 2010 13:10
Zařízení: HTC Desire

Re: Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od Petrasek »

Řekl bych že s reklamací nemáš šanci. Jediné co udělají je výše zmiňovaný hard reset a budeš třeba i měsíc bez telefonu. Podle me se jedna o nesprávné použití navíc všude máš že win a i jiné systémy neodpovídají za vady vzniklé instalaci produktů třetích stran. Udělej hard reset a půjde to.
Jinak přímo na stránkách market place pro wm je dokument kde právě píší že za aplikace nezodpovidaji.

http://marketplace.windowsphone.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Záložka
Customer service agreement.
Peet
nováček
nováček
Příspěvky: 18
Registrován: pát lis 27, 2009 17:06
Zařízení: Samsung Omnia II, HTC Sensation
Bydliště: Hranice n. M.

Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od Peet »

Ok a jak se ten hardreset dela?
Tomáš Kubec
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1038
Registrován: pon čer 20, 2005 20:47
Zařízení: Lenovo P780
Bydliště: Pardubice

Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od Tomáš Kubec »

třeba vytočením kódu *2767*3855# a nebo kombinací 4 tlačítek (viz google na dotaz i8000 hard reset)
Uživatelský avatar
jacek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1145
Registrován: stř lis 28, 2007 10:19
Zařízení: Samsung Galaxy Note
Bydliště: Frýdlant

Časté zamrzání a chyby v systému WM 6.5 . Reklamace?

Příspěvek od jacek »

http://www.ce4you.cz/forums/view_topic. ... 909&fi=360" onclick="window.open(this.href);return false;

HARD RESET
zmáčknout a DRŽET najednou 4 tlačítka:
- levé BOČNÍ nahoře (slouží pro přidání hlasitosti)
- pravé BOČNÍ nahoře (slouží pro zhasnutí displeje)
- levé PŘEDNÍ dole pod displejem ("zelený" telefon)
- pravé PŘEDNÍ dole pod displejem ("červený" telefon)

Po chvilce se objeví hláška, zda chceš akci skutečně provést. Pokud ano, tlačítka pustíš a volbu potvrdíš stiskem "zeleného" tlačítka.

A nebo, pokud to jde a přístroj není "zamrzlý", jde použít vytočení kódu na klávesnici telefonu: *2767*3855#
Odpovědět

Zpět na „Samsung Omnia II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google a 2 hosti