Chyba synchronizace s MS Exchange - 0x85010004

Diskuze věnovaná komunikátoru HD2 s 1GHz procesorem
Odpovědět
martinf
nováček
nováček
Příspěvky: 36
Registrován: stř lis 11, 2009 22:23
Zařízení: HTC HD2

Chyba synchronizace s MS Exchange - 0x85010004

Příspěvek od martinf »

Vím, že tahle chyba je popsána na hodně serverech. Ale mě se to vyskytuje pouze na HTC HD2. Máme celkem 3 HTC ve firmě - 2x HTC Touch Pro 2 a 1x HTC HD2. Na těch Touch Pro to jede bez problémů, na HD2 mi active sync hlásí chybu 0x85010004. Na straně serveru je SBS 2003 R2 a Exchange server 2003 SP2. Veškeré služby jsou nainstalované, pro všechny uživatele povoleny v AD. Přesto HD 2 nechytá. Už jsem z toho zoufalý a fakt nevím, kde y mohla být chyba.
Zkoušeli jsme to i s různou konektivitou, přes wifi, přes operátora, se zapnutým SSL, vypnutým SSL. Nic nepomáhá. Neproběhne autetifikace.
Poradí někdo?

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv lis 12, 2009 9:52) --

Tak ještě jedna informace. Kolega s druhým HTC - touch Pro2 se zkusil na mém HD2 připojit a jemu to exchange synchronizuje. Když jsme zkoušeli další účty, tak to nešlo. Oba máme administrátorská práva, účty jsou v AD nastaveny stejně.
Takže chyba není v přístroji, ale někde na exchange. Má někdo nějaký nápad?

-- doplnění předchozího příspěvku (čtv lis 12, 2009 23:49) --

Tak nakonec jsme to vyřešili, problém byl v nastavení práv na IIS.
beci
nováček
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: pon lis 09, 2009 16:08
Zařízení: HTC HD2

Chyba synchronizace s MS Exchange - 0x85010004

Příspěvek od beci »

Čím konkrétně to bylo? Já mám problém, že syce synchronizace proběhne, ale nevidím žádné maily. Kontakty i úkoly proběhnou v pohodě.
martinf
nováček
nováček
Příspěvky: 36
Registrován: stř lis 11, 2009 22:23
Zařízení: HTC HD2

Chyba synchronizace s MS Exchange - 0x85010004

Příspěvek od martinf »

Přesně to nevím, ale nemohl jsem se autentifikovat na exchange serveru. Původně jsme mysleli, že to právama, ale nebylo. Nakonec jsme to vyšťourali:
********************************************************************************************************************************************
As per Activesync 4.5 sync error 0x85010004.
You can go through.
http://support.microsoft.com/kb/883380" onclick="window.open(this.href);return false;

For info.
http://www.msexchange.org/tutorials/Fix ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;

After perform a Ds2MB please checked your IIS authentication details are below.
Exchange 2003

1) Default Website : Annonymous & Integrated NO SSL
2) Exadmin : Integrated NO SSL
3) Exchweb : Annonymous NO SSL
4) Exchange: Basic SSL Optional
5) RPC : Basic SSL Required
6) OMA : Basic SSL Optional
7) Public : Basic+Integrated SSL Optional
8) exchange-oma : Basic & Integrated NO SSL
9) Microsoft-Server-ActiveSync : Basic SSL Optional
Aftre that need to restart IIS service.
********************************************************************************************************************************************
Obávám, že tohle není tvůj problém. Zkus se podívat v nastavení pošty (ne v Touchflow, ale přímo v Outlook Email, napravo Menu/Tools/Manage Folders a tam si zaškrtni, co chceš synchronizovat.
Odpovědět

Zpět na „HTC HD2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host