Reklamace Nokia Lumia
Reklamace Nokia Lumia
Bigt: To by mě také zajímalo.
Reklamace Nokia Lumia
Podle mě by to moc neobstálo, to sklo je tvůj rozmar a argumentovali by zřejmě tím, že displej je chráněný už sám od sebe díky Gorila Glass.bigt píše:Můj dotaz je spíše obecný, co když člověk reklamuje telefon s "vypáleným" displejem a má na něm ochranné sklo za 300Kč, displej mi vymění, ale o sklo přijdu, měl by servis provést nějakou kompenzaci? Protože přeci jen šlo o problém telefonu, který znemožnil další použití skla...
Možná by nebylo špatné kupovat sklo s doživotní zárukou, kdy ti po zaslání tvého kusu pošlou kus nový.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 1038
- Registrován: úte čer 17, 2014 10:45
- Zařízení: Huawei Nova 3, Huawei P20 Lite
- Bydliště: North Bohemia
Reklamace Nokia Lumia
asi takhle - ochranné sklo za 300Kč by mělo jít slepit a nalepit znova - takže před reklamací sundat z displeje a nalepit až bude zpátky. Pokud bys měl jenom ochrannou fólii, tak podle mě servis za to prostě nemůže ručit.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 1011
- Registrován: čtv črc 03, 2014 19:56
- Zařízení: Xiaomi Redmi Note 4 Global
- Bydliště: Brno
Reklamace Nokia Lumia
Pozor na to, v jakém stavu vám vrátí telefon zpět ze servisu. Přišla nám dneska z Arvata do Electroworldu 520tka. Nevšimla jsem si při předávání mobilu, že pod jejich jakousi ochrannou fólií je šlic jak Brno, naštěstí, na mobilu byla naše vlastní ochranná fólie, která to vykryla. Poněvadž chceme mobil prodat, tak jsem odstranila fólii a na displeji ani malý škrábaneček (fólie byla na displeji od prvního dne užívání). Takže RADA: pokud si jdete pro reklamovaný mobil, vždy strhněte servisovou fólii, ať vidíte, jestli vám tam servis nepřidal nějaký šlic, který tam nepatří
Reklamace Nokia Lumia
Poupravil bych předchozí příspěvek...Lumia 520 přišla z Maďarského IQORu přes české Arvato.
A ano, stav po opravě kontrolovat VŽDY ještě než podepíši předávací protokol.
Když totiž se stavem opravy nesouhlasím až po převzetí a chci znovu poslat na reklamaci...začíná nových 30 dní na vyřízení.
A ano, stav po opravě kontrolovat VŽDY ještě než podepíši předávací protokol.
Když totiž se stavem opravy nesouhlasím až po převzetí a chci znovu poslat na reklamaci...začíná nových 30 dní na vyřízení.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti